вівторок, 8 квітня 2014 р.

          

           Модуль 4
Ми працювали над формулюванням основних запитань проекту, що сприятимуть розвитку та навчанню учнів, а також завдання для виконання досліджень у проектній діяльності.
            Важливо навчити учнів формувати чіткі та правильні запитання, для того, щоб отримати гарний результат у роботі над проектом. Очевидно, що вміння будувати запитання допоможе учням у майбутньому житті. Сьогодні я з'ясувала вимоги державних освітніх стандартів і сформувала навчальні цілі, що базуються на вимогах державного освітнього стандарту.Знайомились з оцінюванням робіт учня

Модуль 3.
У модулі 3 "Дослідження у навчальних проектах" обговорили навчальні теми для створення портфоліо з використанням методу проектів. Я вивчила державний  освітній  стандарт з математики та ще раз проглянула  навчальну програму за обраною темою.
Для здійснення дослідження сформулювала навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів, сформулювала основні питання, що сприяють розвитку та навчанню учнів, визначила питання для виконання дослідження учнями. У даному модулі я зрозуміла
як можна використати Основні запитання проекту, а саме:
ці запитання пов’язують декілька навчальних предметів та розкривають теми, що є цікавими та важливими для учнів;
основні запитання допомагають учням зрозуміти основні поняття предмету 
Також я поглибила знання як використовувати навчальні дослідження при створенні проекту, обдумала питання, як можна допомогти учням при використанні метода проектів



Модуль 2.
   Працюючи в модулі 2 я ознайомилася з методом навчальних проектів. Для себе я визначила навички XXІ століття та навички мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обраній навчальній темі.  Ознайомившись з планом вивчення теми,  формою оцінювання портфоліо і переглянувши складові портфоліо, я  визначилася з темою портфоліо, знайшла до теми  Інтернет-ресурси.  Маю надію , що з даною роботою я справлюсь.
     Під час вивчення модуля 2  для себе я з'ясувала, як навички XXІ століття реалізувати  через  тематичні та ключові питання. 

Модуль 1
 Початок вивчення модуля пройшов успішно, я зареєструвалася на багатьох сайтах і маю сподівання на наступне плідне використання цього у своїй наступній роботі.


Немає коментарів:

Дописати коментар