неділю, 20 квітня 2014 р.

Модуль 11

  З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання інтернет-ресурсу для підготовки до презентації проектів, диференційований підхід до постановки завдань та оцінювання проектної діяльності учнів.Щира подяка організаторам проекту "Відкритий світ"

Модуль 10.
Цей модуль звернув нашу увагу на технології, методи та прийоми навчання, які приведуть до поставлених цілей. Отримала також багато нових навичок роботи в широкому інформаційному просторі Навчалася працювати з Google- ресурсами, завантажувати матеріал своїх досягнень в Інтернет на " Вікі- ресурси". Ми на практиці побачили, як можна використовувати проектні технології в навчанні і як комп'ютерні технології допомагають учителю ефективно організувати навчання дітей. Також ми обговорили, чого навчилися. Ми створили документ для фасилітації. На етапі завершення курсів оформила портфоліо з власними матеріалами. Упевнена,що отримані знання, допоможуть мені в подальший моїй роботі.


Модуль 9.

Сьогодні ми обговорювали приклади учнівських робіт. Я по-іншому подивилася на оцінювання робіт учнів. Пропозиції колег допомогли удосконалити учнівські роботи. Ми звернули увагу на диференціацію  в навчанні. Обговорили підхід до учнів з особливими потребами. Диференційовані та індивідуальні завдання можна використовувати на всіх етапах проектної діяльності.

 




Модуль 8.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання повинно будуватися навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. 
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.





Модуль 7.
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Учнівські та власні презентації я вже використовувала у своїй практиці, але сьогодні дізналася, як зробити презентацію більш досконалою, такою, яка б відповідала всім вимогам. Зовсім новим для мене сьогодні було створення вікі-статті. Сподіваюся, що я впоралася і з цим завданням

Модуль 6.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме запланувала, як буду використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів. Ми обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті. У більшості з даною інформацією я була знайома, але дещо уточнила для себе.




Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології на етапі оцінювання навчання учнів. Для себе з'ясувала, як ефективно можна використовувати інтернет-ресурси і вчителю, і учням у навчанні та оцінюванні, проведенні досліджень. яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів.

вівторок, 8 квітня 2014 р.

          

           Модуль 4
Ми працювали над формулюванням основних запитань проекту, що сприятимуть розвитку та навчанню учнів, а також завдання для виконання досліджень у проектній діяльності.
            Важливо навчити учнів формувати чіткі та правильні запитання, для того, щоб отримати гарний результат у роботі над проектом. Очевидно, що вміння будувати запитання допоможе учням у майбутньому житті. Сьогодні я з'ясувала вимоги державних освітніх стандартів і сформувала навчальні цілі, що базуються на вимогах державного освітнього стандарту.Знайомились з оцінюванням робіт учня

Модуль 3.
У модулі 3 "Дослідження у навчальних проектах" обговорили навчальні теми для створення портфоліо з використанням методу проектів. Я вивчила державний  освітній  стандарт з математики та ще раз проглянула  навчальну програму за обраною темою.
Для здійснення дослідження сформулювала навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів, сформулювала основні питання, що сприяють розвитку та навчанню учнів, визначила питання для виконання дослідження учнями. У даному модулі я зрозуміла
як можна використати Основні запитання проекту, а саме:
ці запитання пов’язують декілька навчальних предметів та розкривають теми, що є цікавими та важливими для учнів;
основні запитання допомагають учням зрозуміти основні поняття предмету 
Також я поглибила знання як використовувати навчальні дослідження при створенні проекту, обдумала питання, як можна допомогти учням при використанні метода проектів



Модуль 2.
   Працюючи в модулі 2 я ознайомилася з методом навчальних проектів. Для себе я визначила навички XXІ століття та навички мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обраній навчальній темі.  Ознайомившись з планом вивчення теми,  формою оцінювання портфоліо і переглянувши складові портфоліо, я  визначилася з темою портфоліо, знайшла до теми  Інтернет-ресурси.  Маю надію , що з даною роботою я справлюсь.
     Під час вивчення модуля 2  для себе я з'ясувала, як навички XXІ століття реалізувати  через  тематичні та ключові питання. 

Модуль 1
 Початок вивчення модуля пройшов успішно, я зареєструвалася на багатьох сайтах і маю сподівання на наступне плідне використання цього у своїй наступній роботі.